Privacy Statement

BK Management en Advies hecht veel belang aan uw privacy. Wanneer u persoonsgegevens aan ons verstrekt zal hier zo zorgvuldig mogelijk mee omgaan worden. Hoe BK Management en Advies dit doet en voor welke doeleinden de persoonsgegevens wordt gebruikt, staat omschreven in dit privacy statement. Dit is het privacy statement van BK Management en Advies en zij biedt diensten op het gebied van management en advies. BK Management en advies is verantwoordelijke als bedoeld in de wet- en regelgeving op het gebied van privacy.


Wanneer worden uw gegevens verwerkt?

BK Management en Advies verwerkt uw persoonsgegevens over u op het moment dat u zich op enigerlei wijze tot ons wendt en uw persoonsgegevens bij ons achterlaat. Dit kan via de website bkmanagementenadvies.nl bijvoorbeeld wanneer u het contactformulier invult maar ook als u ons per email/brief/visitekaartje/social media dan wel telefoon benadert.


Voor welke doeleinden worden uw persoonsgegevens gebruikt?

Opname betekent dat de door u verstrekte persoonsgegevens worden opgeslagen met als doel:

  • om uitvoering te kunnen geven aan de door u gevraagde dienstverlening en/of de met u overeengekomen opdracht en/of overeenkomst uit te kunnen voeren;
  • om  een relatie gericht op het verwerven en uitvoeren van toekomstige opdrachten aan te gaan, te onderhouden en hiervoor een administratie te voeren;
  • om de geldende wet- en regelgeving na te kunnen komen;
  • om u te informeren over dienstverlening, overige activiteiten en/of vakinhoudelijke informatie.


Welke persoonsgegevens worden verwerkt?

  • Zakelijke contactgegevens;
  • Gegevens voor het onderhouden van de relatie met u als (potentiële) opdrachtgever.


Grondslagen van verwerking persoonsgegevens

de verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst of opdracht die wordt aangegaan of is aangegaan en waarbij u partij bent, bijvoorbeeld o.b.v. bijvoorbeeld een dienstverleningsovereenkomst of opdrachtovereenkomst;

  • de gegevensverwerking is voor ons noodzakelijk om een wettelijke verplichting na te komen;
  • de gegevensverwerking is noodzakelijk in verband met een gerechtvaardigd (bedrijfs)belang


Beveiliging van uw persoonsgegevens

BK Management en Advies spant zich in om met passende organisatorische en technische maatregelen te nemen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen onrechtmatige verwerking en/of verlies.


Met wie worden uw persoonsgegevens mogelijk gedeeld buiten BK Management en Advies?

BK Management en Advies deelt uw persoonsgegevens met externe partijen om de overeenkomst die met u zijn aangegaan uit te kunnen voeren. Daarbij wordt gebruik van externe bedrijven, onderaannemers en/of leveranciers (waaronder zogenaamde bewerkers/verwerkers) die op verzoek specifieke taken of opdrachten uitvoeren en met wie uw persoonsgegevens kunnen worden gedeeld. Enkele voorbeelden:

  • er kan gebruikt gemaakt worden van externe hosting providers, waaronder cloud providers voor de opslag, het beheer van uw gegevens;
  • er wordt gebruik gemaakt van externe partijen met applicaties/tools zoals voor hosting van de website  van BK Management en Advies of het voeren van de financiële administratie;
  • er kan inschakeling plaatsvinden van externe adviseurs en/consultants.

Ook worden uw persoonsgegevens verstrekt aan externe partijen, zoals politie en overheidsinstellingen indien daartoe op grond van de geldende wet- en/of regelgeving, door middel van een gerechtelijk bevel of een rechtelijk vonnis zijn gerechtigd of worden verplichting uit volgt, dan wel daartoe toestemming van u voor hebben verkregen.


Hoe lang worden uw persoonsgegevens bewaard?

Uw persoonsgegevens worden bewaard overeenkomstig wet- en regelgeving en voor zolang noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor deze persoonsgegevens zijn verzameld. Bent u een (potentieel) zakelijke relatie dan worden de navolgende termijnen gehanteerd:

  • persoonsgegevens en documenten die fiscaal van belang zijn en/of onderdeel uitmaken van de civiele administratieve bewaarplicht die BK Management en Advies heeft (zoals overeenkomsten, opdrachtbevestigingen) worden bewaard gedurende 7 jaar na verlies van de actuele waarde;
  • (overige) contactinformatie wordt tot 7 jaar na het laatste contact bewaard.

Van de hier genoemde termijnen kan door ons worden afgeweken waar noodzakelijk (bijvoorbeeld bij claims) en/of met het oog op een (afwijkende) wettelijke verplichting.


Wat zijn uw rechten?

U kunt elk gewenst moment verzoeken om inzage in uw persoonsgegevens of om het wijzigen, aanvullen of verwijderen ervan voor zover dit wettelijk toegestaan is.

Indien u vragen, opmerkingen of klachten heeft met betrekking tot dit privacy statement dan wordt u verzocht contact op te nemen.


Aanpassingen privacy statement

Dit privacy statement kan worden aangepast. Kijk altijd op de site voor de meest actuele versie.

 

 

 
E-mailen
Bellen
LinkedIn